Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naučte se gramatiku (tečky, čárky).

0 0
možnosti

Oceňuji vaši upřímnost. Takhle natvrdo napsat poslední vsuvku sex, drogy a rokenrol a dopracovat se tak k chudobě je celkem jasný. Jestli jste takhle argumentoval i u nejvyššího správního soudu, tak přesně nevím jakou právní ochranu chcete. Spousta lidí se dostane do dluhové spirály, ale že by rovnou napsali něco ve smyslu "žil jsem naprosto hovadsky" a důsledkem bylo zničení mojí finanční stability? Kdyby o pomoc žádali všichni takto uvažující občané, tak stát může rovnou vyhlásit bankrot a společnost se může vrátit do pravěku, kde přežijí jen ti podle přirozeného výběru.

6 0
možnosti
Foto

J38a80n98a 64M11a89j45o33v82á

12. 4. 2022 11:45

Pomoc válečným uprchlíkům je naprosto v pořádku a doufám, že se přesune do systémové péče o to, aby tady mohli dobře a co nejnormálněji žít jak to bude dobře a potřeba.

8 0
možnosti
Foto

Zdatného pracovníka, jakým se zdáte být Vy, jsme také v podniku měli. On cestoval z jednoho do druhého a všude byli rádi, když se ho zbavili. On se rozzářil jen tehdy, byl-li zavolán na schůzi KSČ.

Pokud strádáte, můžete se tady ve městě ucházet o řadu různých pracovních příležitostí, mne tu lákali do solidního podniku ještě v mých 76 letech. Rv

7 0
možnosti
Foto

Abych musel stát žádat o pomoc, to se mi ještě nestalo. A neznám ve svém okolí nikoho. Naopak chápu, že něco státu přispívat musím (je věcí diskuse kolik a na co, ale to sem teď nepatří).

Nicméně chápu, že pokud někdo asi není příliš samostatný a schopný a píše třeba i hůře (myslím diakritika, čárky, mezery) než žák třetí třídy, tak se do takové situace asi snadno dostane.

6 1
možnosti
Foto

J87a73n49a 37M76a59j70o67v16á

12. 4. 2022 11:44

Tomáši, já jsem to kdysi udělala. Zůstala jsem ze dne na den sama se dvěma dětmi, zjistila, že (skromné) úspory zmizely, po manželovi se ze země noří dluhy a že fakt nemám kam se obrátit. Tak jsem vyrazila na tu slavnou sociálku. A byla to ponižující, pekelná hrůza, kdy jsem se nedobrala vůbec ničeho (nakonec se mne, plačící, ujala letitá, zkušená klientka sociálky a poskytla mi nějaké rady - moc nepomohly, protože jsem celý život pracovala). Bylo to pekelné, potřebovala jsem jen pár měsíců, abych se trošku posbírala a dokázala aspoň vyspat, aspoň jistotu zaplaceného nájmu. Zkušenost je to fakt zcela nezapomenutelná.

Dávno je to za mnou, ale průběžně sleduji, že stát svými nízkopříjmovým pracujícím pomáhat prostě neumí nebo nechce. Ani těm, kdo se opravdu náhle a dočasně ocitl v maléru a potřebuje se "jen" opřít, aby se zas postavil na nohy. Na svoje vlastní. Stačí se rozhlédnout.

Jen ještě chci dodat, že podpora utečenců z Ukrajiny je pro mne úplně jiný příběh a to, že se jí stát věnuje je dobře. Když si představím, že (v nejlepším případě) naložím do auta rodné listy, fotky, zlatý řetízek po babičce a nějaké oblečení a jedu do neznáma a za sebou všechno ztrácím (v horším utíkám pěšky i bez těch fotek), je to situace, která si zaslouží pozornost a péči (nejen státu).

6 0
možnosti

Já jsem zvyklý se o sebe postarat sám, nepotřebuji k tomu stát. :-)

9 0
možnosti

tak k tomu se hlásím, bohužel moje peníze potřebuje stát a taky mi je bere...

1 0
možnosti

Tak tou poslední vaší vsuvkou jste to dorazil. Na dotaz pana Bučka "Jak se dá dojít do situace, aby člověk neměl ani 1 Kč?

odpovídáte:

....Jak se k tomu dá dojít ? Jednoduše ,daleko od domova a sex ,drogy a nespoutaný styl

Zdroj: https://zdenekpokorny.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=786120 ;-D

5 0
možnosti

Ono se s jistotou počítá s tím, že Ukrajinci se rozkoukají a začnou dělat. Spousta pracovních míst je neobsazených, mnozí zaměstnavatelé jsou nadšení, že pokryjí jindy neobsaditelné pozice. Ekonomicky uvažováno, návratnost do pár roků.

9 0
možnosti

Oni už z velké části pracují. Jen u nás ve školce zvedli kapacitu o 12 dětí, mají tam 11 ukrajinských, z nichž jen jedno je na nějakém podpůrném programu. Za ostatní už jejich zákonní zástupci normálně platí školné i stravné. Ve stejné výši jako za české děti.

3 0
možnosti
Foto

Pokud se někdo ptá, proč stát pomáhá válečným uprchlíkům a jemu ne, tak je to proto, že jemu viditelně už nic nepomůže :)

18 0
možnosti

Z Vašeho projevu je patrné, že první, kdo na Vás kakal, jste Vy sám. Nedivte se potom, že se přidali další.

8 0
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 11,64
  • Průměrná čtenost 461x
.........nezapomen jedno ,tvoje pravda začíná a končí ,tam kde cenzorova.......

Seznam rubrik