Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZP

ne ...i když jsem tam nějakou dobu jako mladý kluk pobýval ....chvilku na vojenské škole ve vyškově a pak na vojně v lipniku :-)...ale guma nejsem :-)

0 0
možnosti
BH

tak ted uz jen zbyva napsat nejakej poradnej "song" viz. Vrteti psem... ;-D

4 0
možnosti
Foto

a proč ho, Hakene, nenapíšete? Dejte sem odkaz.. hm?

1 2
možnosti
JP

Prijde doba, kdy si za sve nazory budete sypat popel na hlavu.

6 0
možnosti
ZP

možná že ano ....jsem člověk který mění své názory , ostatně jen hloupý člověk má konzistentní názor po celý život ....přeci jen stále nás mění a utváří prostředí ve kterém se pohybujeme ....

0 1
možnosti
Foto

Když to nepřestane ani po současných vedrech, tak je to s autorem vážné.

14 0
možnosti
Foto

-- a jak zapůsobila současná vedra na vaši osobu, co jste stvořil vy, krom večeře a knihy před usnutím? ;-):-)

2 6
možnosti
JV

J35i13r75i 71V21r22a93b33e65c

13. 8. 2015 18:55

Pane Pokorny za block R^R^

Vy ,ale nemate narok proti populistum .99% jeste nevidelo uprchlika a presto je chteji  vsechny  do plynu. Nas Oberpopulista Zeman lije jeste benzin do ohne . Je to prece normalni ,kdyz nekdo chcipa hladem nebo valkou , ze chce jinam. Tak dekuji za minusi .

1 16
možnosti
Foto

Budete 5 let dřít a celý život splácet hypotéku abyste mohl žít v pěkném domě. Jen co ho dostavíte se vám do něj nastěhují flákači odvedle. Bude se vám to líbit?

13 0
možnosti
IG

Gratuluji, máte to sluníčko vytetované na zádech, nebo patříte k těm co chce za naše peníze někoho živit?

17 2
možnosti
ZP

za naše ? :-)) chlape vy mě dáváte ....za naše prachy živíme každého násosku co je napojený na státní aparát ....a k tomu sluníčku ...bohužel :( na mém těle není ani jedno tetování ....

1 7
možnosti
Foto

K15a58r54e75l 87M77á37d62l90e

13. 8. 2015 18:33

Tak už na nás xenofoby jdou i s poezií.... Přiznám se, že na mne to nezafungovalo. Pořád jsem ten malej zaprděnej čecháčkovskej nácek.

16 0
možnosti
ZP

pro mě za mě ....já nikoho nepřesvědčuji ...každý k tomu svému názoru a přesvědčení máme své důvodu ....a když nezafungovalo dnes , možná zítra ano :-) ....

0 8
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 11,64
  • Průměrná čtenost 461x
.........nezapomen jedno ,tvoje pravda začíná a končí ,tam kde cenzorova.......

Seznam rubrik