Zdeněk Pokorný

Má mě ráda

18. 07. 2016 12:54:07
nemá mě ráda ,láskou se souží ,kdo po mě touží .....atd ....aspon tak nějak zněla říkanka ,když ještě byl děcko ....

každý začátek má i svůj konec
když jednomu moc se nechtělo
pochopil že slyším náš zvonec
to by se to nejednomu brečelo

proč jenom myslím na tvojí tvář
vždyt stále říkáš že dávno sám
že už jiného v srdci svém máš
a tím pádem velkou smůlu mám

ale nemohu mému srdci poručit
ono samotné přec tebe vybralo
kdy lze se za všechno omluvit
aby vícekráte se nám to nestalo

kdy přestanu říkat něžná slova
již nebudu chodit na návštěvu
opět zde vyhraje divná samota
tento konec nebude mít vítězů

to i přesto že ztratil víru v tebe
život náš půjde dál svojí cestou
vím že dál zůstane modré nebe
a oba dva půjdeme cestou svou

budme oba rádi za ten okamžik
že mohli poznat jeden druhého
vždyt život někdy hořký jako vtip
pokud netrefíme na toho pravého

já jsem rád že poznal tě malinko
tu tvou duši i zlobivé tři ratolesti
avšak neřeknu ti zlobivé kotátko
už nikdy více nepolíbím tvoje rty

Autor: Zdeněk Pokorný | karma: 11.48 | přečteno: 212 ×
Poslední články autora