Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Plive tehdy, kdy jsou k němu obráceni ksichtem. Měl jste se ke státu otočit dolními zády, a měl byste pokoj. ;-(

0 0
možnosti

Zkuste místo psaní nějakou tu poradnu. Pokud se cítíte popliván, dejte si horkou sprchu. I když, jak Vás tak čtu, jedinou slinu vidím viset u Vašeho koutku. Už jste velký kluk, tak nečekejte, že Vás někdo bude životem vodit za ručičku.

1 1
možnosti

ubohý ,hodně ubohý ....než psát takové ubohosti ,raději nepište vůbec ....

0 1
možnosti

J94i26r67i 79B79o54r

20. 1. 2022 9:50

Zkuste si někdy pomoci sám.Bez cizí rady. Funguje to.

2 0
možnosti

Po dočtení krátkého (naštěstí) příspěvku mě napadla parafráze: opravdu bych se měl řídit názory a radami lidí s takovým uvažováním?

Jinak podepisuji pana Machačka.

3 0
možnosti

furt lepší někdo ,kdo je vám blízký než vzdálený politik ...ale já vás nepřesvědčuji ,mě je to fuk ....a já zas podepisuji vás ,takový je koloběh přírody

0 0
možnosti
Foto

Jsem očkovaný a necítím se podvedený a už vůbec jsem neměl dojem, že vakcinací riskuji zdraví.

Jem mi, prosím, napište: To píšete takhe blbě (vizuálně) schválně, abyste upoutal? Nebo vyšla nová a převratná pravidla pravopisu?

Úmyslně jsem zůstal jen u vizuálu, protože obsah nechávám radši bez komentu.

4 1
možnosti

ježíšku ....tak tohle ne ....chápu staré a nemocné ,že se necítí podvedeni ....o jejich život už nejde a hrozně rádi říkají mladým co je a není správné .....

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS