Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"není zde místa a prostoru pro lidi jinak smýšlející"

Řekl bych, že Vy sám jste důkazem, že tu nepíšete pravdu ;-)

0 0
možnosti

Karma. Upřímně, ta rýmovačka technicky nic moc, ale to sdělení, to je na jedničku.

Zkusím závěr jiné básničky, ta je o svědomí:

Chvíli jsem ho sledoval a zprava lil půldecáky, jen se ptejte klidně dál, i já bych se ptal, vždyť na to čekám řadu let a vy myslím taky...

Konečně se dozvědět, proč máte bradu vzadu při vší té píli změnit svět...

A těch roků čekání na to díky, na slušnost v pocitu viny a nebýt zlý a jiný

to nejde přeci žít ...já to sám vím, kýve host a proto jsem se přišel omluvit, pokárat se a tak...

Já nalil další půldecák...

Slunce trhlo závěsy toho dne a paprsky ranní jako panna po přijímání

tancovaly po dně flašky, jako když dvě duše vsadíš mezi drážky kuše

a dlaní vystřelíš je svobodné...

2 0
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 11,64
  • Průměrná čtenost 461x
.........nezapomen jedno ,tvoje pravda začíná a končí ,tam kde cenzorova.......

Seznam rubrik