Zdeněk Pokorný

Best off

28. 11. 2016 19:19:39
kam se podívám všude samé tabulky a grafy. Tak i jsem se rozhodl udělat souhrn ,když už utekl rok ...vyberu tři básničky ,dvě podle karmy a jednu podle sebe.....asi úbytek tvůrčích sil :-)....at tak či tak ,všem přeji hezký den

Vzpomínka na čtyřnohou potvoru co ráda vyla na měsíc.... 1. umřel nám pejsek ....

vítr přestal venku foukat
i utichla krajina kolem
když již nemohu doufat
už jen mohu říci sbohem

snad lepší život budeš mít
k tomu misku plnou žrádla
když na měsíček chtěla vít
jak to měla vždycky ráda

mám na srdíčku velký žal
a na krajíčku v očích slzy
již není co bych ti povídal
to smrt si pro ní přijde brzy

přichází si pro jednu holku
už neuslyším ten tvůj štěkot
pro čtyřnohou kamarádku
to přepadl mě náhle brekot

ona bude v psím nebíčku žít
bude mě tady bez ní smutno
asi to tak všechno mělo být
v jejích očích náhle temno

budeš mě chybět belinko
když z práce jsi mě vítala
snad potěšil jsem malinko
jak se mnou jsi si hrávala

Ta byla pro tebe kuchařinko ,vzpomínáš pražanda ,měla ráda trošku prachy a malinko blázen ,něco jako já ...Takže v jedné věci jsme si rozuměli ...:-) ....můj výběr a číslo 2.

podej tlapku a půjdeme hned
stejně jako známý Villy Fog
poznávat tenhle velký svět
společně v před krok sun krok

potápět budeme se v moři
tam kde schována nemova říše
prý stvořily ho dětské prosby
aspon sám to tak napsal verne

poletíme společně vzduchem
vysoko kam jenom ptáci létají
necháme vytáhnout se balonem
až domy budou se jevit prtavý

možná i na malinkou chvilku
podíváme se do nitra planety
aby měli společnou vzpomínku
na to kde všude jsme byli my

určitě zažijeme mnoho chvil
které spojí obě duše v jednu
i když bude to stát hodně sil
já vybral si tebe za svou ženu

budeš má vášnivá messalina
naoplátku já budu tvou oporou
na veřejnosti budeš císařovna
doma klidně hříšnou potvorou

nos mě u sebe tak jako kdysi
nosila jsi sebou malého bobše
když jako malá chodila do školy
a bez ostychu měla punčocháče

zustan i nadále ten můj verš
myšlenka s kterou večer ulehám
vlastně bud si čím sama chceš
ale zůstan takovou jakou znám

3....co více dodat .....kdo z nás ví kdo zdolal jako třetí Mount Everest....já rozhodně ne ...

já jsem velký úředníček
rád ukážu ti prostředníček
tak si na mě dávej bacha
jinak támhle to je basa

dej mě tu tvojí žádost
no neděláš mi radost
tohle si špatně vyplnil
kurva já bych z tebe blil

no nic tak to zkus znova
ach jo ty jsi ale pitoma
vidíš konečně je to lepší
hodka pryč pěkně to letí

já jsem velký úředníček
rád ukážu ti prostředníček
tak si velký pozor dej
já totiž tvůj třídní nepřítel

vem si číslo a hezky sedni
do rohu pěkně zrakem k zemi
maruško zas tu je ten trouba
odpověz mu jen at si počká

Že platíš mě z daní ?
hele ,tak dost toho sraní
Tady skončila už sranda
ten velký tuhle to je Fanda

já jsem velký úředníček
rád ukážu ti prostředníček
tak si na mě dávej majzla
to je zákon byrokrata.

Autor: Zdeněk Pokorný | karma: 6.56 | přečteno: 139 ×
Poslední články autora